۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

حجت‌الاسلام قدرتي:

بي‌اطلاعي از قوانين از عوامل مهم وقوع جرايم است

بي‌اطلاعي از قوانين از عوامل مهم وقوع جرايم است

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس كل دادگستري خراسان شمالي بی‌اطلاعی افراد از قوانین را از عوامل مهم شکل گیری ناهنجاریها و وقوع جرایم دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت الاسلام نورالله قدرتی در کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در جمع دانشجویان و دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی عنوان كرد: کم توجهی به آسیب های اجتماعی عواقب جبران ناپذیری را برای جامعه به دنبال داشته و موجب افزایش جرایم در میان نسل جوان می شود.

وي خطاب به دانشجویان و دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اضافه كرد: با کمک شما فرهیختگان می‌توان از وقوع جرایم پیشگیری کرد.

حجت الاسلام قدرتي بی اطلاعی افراد از قوانین را از عوامل مهم شکل گیری ناهنجاریها و وقوع جرایم خواند و افزود: ضروری است هر شخص عادی اطلاعات خود را نسبت به قوانین اجتماعی بالا ببرد.

رييس كل دادگستري خراسان شمالي با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین عوامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: کم توجهی به این امر باعث دامن گیر شدن ناهنجاریها و در عین حال رواج بی بند و باری در میان جوانان خواهد شد.

وی از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد خواست تا نسبت به آسیبهای موجود در اجتماع حساس بوده و بدانند گذشت بی‌اعتنا و بی‌تفاوت از کنار آسیبها، باعث رواج و دامنگیر شدن دامنه آن در اجتماع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی نیز در این نشست دانشجویان را قشری فهیم و اثرگذار بر سلامت خانواده برشمرد و افزود: با توجه به اینکه توانمندی هدف نهایی خدمات کمیته امداد است شما می توانید با راهنمایی خانواده‌های خود، راه را برای پیشرفت و تعالی آنها باز کنید.

امان‌الله حسین‌پور با اشاره به اینکه هم اکنون یکهزار و 700 دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد خراسان شمالی بهره مندند، افزود: بخش قابل توجهی از این افراد در عرصه ها علمی صاحب مقام کشوری هستند.

وی توجه به مباحث فرهنگی را از اهداف این نهاد برای توانمندی مددجویان برشمرد و گفت: کمیته امداد توانسته در خانواده‌های دارای دانشجو موفق‌تر وارد عمل شده و راه را برای توانمندسازی خانواده ها باز کند.

کد خبر 2188476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha